1. Home
  2. Offerte aanvragen
  3. Zakelijk bestellen
  4. PASEN
  5. taart
  6. kindertaart
  7. gebak
  8. vegan & glutenvrij
  9. brownies
  10. eetbare prints
  11. brievenbus cadeaus

Bezorging

Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen onze versproducten in heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Producten per post (o.a. brievenbus cadeaus) kunnen ook naar de Waddeneilanden, België en Duitsland worden verzonden.
Kan ik een taart dezelfde dag nog laten bezorgen?
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om dezelfde dag nog de taart te bezorgen.
Kan ik meerdere taarten tegelijk door heel Nederland laten bezorgen?
Dit is geen probleem! Kies tijdens het bestellen voor de optie 'Bezorgadressen opsturen via een Excel invullijst'. Zodra je bestelling afgerond is ontvang je van ons een speciaal adressenbestand waarin je de adressen kunt invullen. Deze lijst stuur je ons per e-mail retour. Wij gaan er voor je mee aan de slag(room)!
Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Bezorging van je bestelling zal plaatsvinden tussen 08.00 uur en 17.00 uur. Op de dag van bezorging ontvang je een e-mail met het verwachte bezorgmoment. De verwachte bezorgtijd kun je blijven volgen op de track en trace pagina (link in de bevestigingsmail).
Bezorgen jullie ook in België en Duitsland?
Wij kunnen onze producten die per post verzonden worden in heel België en Duitsland bezorgen. Dit zijn o.a. onze chocolade en brownies producten. De bezorgkosten hiervan zijn €12.50.
Taart laten bezorgen in België en Duitsland is helaas niet mogelijk.
Wat gebeurt er als de ontvanger niet aanwezig is?
Onze chauffeur zal proberen de taart bij de buren te bezorgen. De ontvanger kan zijn taart hier dan ophalen. Indien de buren niet aanwezig zijn, zullen de producten weer worden meegenomen en koel worden bewaard. We zullen de volgende dag de bestelling nogmaals aanbieden. De kosten verbonden aan de nabezorging zullen in rekening worden gebracht aan de opdrachtgever. Uiteraard wordt de opdrachtgever op de hoogte gebracht en biedt gefeliciTAART.nl tot 16.00 uur de kans het afleveradres te wijzigen of de nalevering tegen te houden. (dit geldt niet voor bezorgingen op zaterdag: deze kunnen niet worden na bezorgd).
Bezorgen jullie ook op zon- en feestdagen?
Wij bezorgen niet op zon- en feestdagen.
Kan ik een tijdstip opgeven voor de bezorging?
Ja, je kunt bij de bezorging kiezen voor verschillende bezorgvensters: tussen 08.00 uur en 11.00 uur, tussen 08.00 uur en 13.00 uur en tussen 08.00 uur en 17.00 uur. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen zo vroeg mogelijk te leveren, echter door verkeersdrukte e.d. kan dit helaas iets uitlopen.
Kan de taart ook anoniem bezorgd worden?
Natuurlijk, geen probleem. Als je een kaartje toevoegt, kan je zelf de afzender aanpassen. Heb je geen kaartje toegevoegd aan de order, neem dan na het bestellen contact op met onze klantenservice.
Bezorgt PostNL de volgende dag al?
Helaas kunnen wij dit niet garanderen. In de meeste gevallen bezorgt PostNL netjes de volgende dag, maar er kan vertraging optreden waardoor de bezorging een dag langer duurt. Annuleren of crediteren is bij vertraging niet mogelijk.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorging van onze versproducten kan op ieder adres in heel Nederland (excl. Waddeneilanden). De kosten verschillen per tijdvak. Bezorging tussen 8-17 uur kost € 7,95, tussen 8-13 uur kost € 9,95 en tussen 8-11 uur kost € 15,95. Chocolade bezorging binnen Nederland is mogelijk vanaf € 5,95 per adres. Chocolade bezorging naar Duitsland en België kost €12,50 per adres. Wij bezorgen ook brownies per post, de bezorgkosten zijn dan € 4,95.

Staat je vraag hier niet tussen? Bekijk onze andere veelgestelde vragen voor meer antwoorden of neem contact op met onze klantenservice.
We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.

 * Reactietijden gelden tijdens kantooruren